قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

پرواز چارتر برخی از مسیرهای پر رفت و آمد مانند تهران-مشهد یا تهران-کیش به صورت سالیانه توسط شرکت ها رزرو می شوند. بنابراین همیشه می توانید در این مسیرها به دنبال قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان و چارتری باشید. البته این مساله شامل مناسبت ها و تعطیلات رسمی مانند نوروز که تعداد مسافران زیاد است نمی شود. در تعطیلات حتی شرکت چارترکننده می تواند بلیط هایش را گران تر از شرکت هواپیمایی نیز به فروش برساند.

 

بلیط پرواز چارتر

اگر یک آژانس کل یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را پیش خرید کند، به آن آژانس، چارترکننده می گویند. بنابراین قیمت بلیط هم توسط همان آژانس تعیین می شود. با این حال قیمت بلیط چارتر هواپیما معمولا از بلیط سیستمی پایین تر است.

برخلاف بلیط سیستمی بلیط پرواز چارتر قابل کنسلی یا تعویض نیست و اگر پس از پرداخت قصد کنسل کردن داشته باشید یا به پرواز چارتر نرسید، هیچ مبلغی به شما برگشت داده نمی شود. نرخ کودک و بالغ معمولا در پرواز چارتر برابر است.

 

  • tik ban

در پرواز چارتر به هیچ عنوان امکان تغییر تاریخ آن وجود ندارد، حتی در مواردی بلیط آن غیر قابل استرداد است، این موضوع مهمترین تفاوت میان پرواز چارتر و پرواز سیستمی است، البته گفتنی است که هر چه به زمان پرواز چارتر نزدیک تر شود، این بلیط ها ممکن است با قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان تر از نرخ مصوب فروخته شود. در مجموع باید گفت بسیاری طرفدار پرواز چارتر هستند به ویژه آن هایی که ریسک پذیرتر هستند و خرید بلیط هواپیما را می گذارند برای لحظه های آخر. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که خرید بلیط چارتر کمی شما را مقید می کند چرا که به طور معمول و در بیشتر موارد امکان کنسلی و استرداد هزینه وجود ندارد!


در نتیجه پیش از خرید نهایی بلیط پرواز چارتر شرایط خود را به دقت بررسی کنید و ببینید کدام روش برای شما مناسب تر است. بلیط پرواز چارتر قابل خریداری از شرکت های هواپیمایی نیست؛ بلکه این نوع بلیط ها را تنها می توان از آژانس ها و شرکت های چارترکننده خریداری کرد. این شرکت ها به صورت سالیانه و یا فصلی تمام یا بخشی از مسیرهای هوایی پرتردد را اجاره می کنند؛ به دلیل رزرو عمده بلیط ها از قبل و فروش آن ها به مسافران در آینده، بهای این بلیط ها را شرکت های چارترکننده تعیین می کنند و تعیین قیمت ها در اختیار شرکت های هواپیمایی نیست.
 

  • tik ban

پرواز چارتری

۱۰
شهریور

پرواز چارتر یعنی اجاره کردن هواپیما برای مدت مشخص و در مسیر مشخص، حالا اگر بخواهیم آن را در بستر گردشگری تعریف کنیم، پرواز چارتر را می توان اینگونه تعریف کرد، بعضی آژانس ها و شرکت هایی که خدمات مسافرتی ارائه می دهند، یک هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی اجاره می کنند، یعنی تمام صندلی های آن هواپیما را برای مدتی معین در اختیار گرفته و کرایه می کنند و سپس بعد از مشخص شدن قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان اقدام به بلیط فروشی بلیط هواپیما می کنند. به صورت خلاصه و ساده پرواز چارتر یعنی دربست گرفتن هواپیما.

خصوصیات پرواز چارتر

در پرواز چارتر برای بسیاری سوال است که مسولیت حمل و نقل اشخاص و لوازم آنها به عهده چه کسی خواهد بود؟ در پرواز چارتر تمامی این مسولیت ها و مواردی همچون تاخیر و لغو پرواز، گم شدن بار و حوادث پیش بینی نشده، همه و همه بر عهده ایرلاین است. البته ریسک ناشی از پر و یا خالی بودن پرواز چارتر نیز متوجه شرکت اجاره کننده است و هزینه آن صرفه نظر از حضور و یا عدم حضور مسافر باید پرداخت شود.

  • tik ban

از مزایای مهم بلیط چارتر برای مسافران این است که می توانند بلیط خود را با بهترین قیمت خریداری کنند زیرا شرکت های چارتر کننده نمی خواهند ضرر کنند. پس قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان را با سود کمتری تعیین می کنند. بلیط های لحظه آخری نیز بلیط های چارتری هستند که با قیمت بسیار کمتر به فروش می رسند، تا صندلی های هواپیما یا اتاق های هتل اجاره شده خالی نماند. مزیت دیگر بلیط چارتر مشخص بودن تاریخ و زمان آن از قبل می باشد. دیگر شما نگران مشکلاتی نظیر نبودن بلیط و پر بودن خطوط پروازی نیستید.

 

آیا خرید بلیط چارتر همواره بهترین گزینه است؟

در هنگامی که از سفر خود مطمئن هستید، گزینه چارتر انتخاب مناسبی است اما در هنگام خرید بلیط چارتر همه جوانب را در نظر بگیرید. عدم استرداد و کنسلی بلیط از معایب بلیط چارتر می باشد. غیر قابل انتقال به غیر و غیر قابل تعویض بودن تاریخ بلیط از معایب دیگر این بلیط هاست. هزینه کودکان و بزرگسالان در بلیط چارتر یکسان است. بلیط های چارتر در زمان های شلوغ سال ارزان تر و به صرفه تر نیستند. با مراجعه به سایت تیک بان از بهترین قیمت های بلیط چارتر مطلع شده و اقدام به خرید بلیط چارتر نمایید. تیک بان با تیمی متخصص و مجرب و پشتیبانی 24 ساعته همواره در کنار شماست.

  • tik ban

اگثر مسافران به دنبال قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان هستند. فهمیدن دقیق بهترین زمان برای خریدن بلیط هواپیما کار بسیار سختی است و می توان گفت بیشتر یک هنر است. که نیازمند ترکیب بی نظیری از برنامه ریزی، دانستن سلیقه عمومی و پیش بینی بهترین زمان برای سفر و نهایی کردن خرید است.

واقعیت این است که زمان مناسب برای تهیه بلیط وابسته به عوامل متفاوتی است. اما این به این معنا نیست که نکات، ترفندها و دانش عمومی برای ساده تر کردن این کار وجود ندارد.

جستجو در "حالت خصوصی"

براساس اکثر استراتژی های خرید پرواز، اختلاف نظر وجود دارد که آیا استفاده از حالت ناشناس برای جستجوی پروازها برای صرفه جویی در هزینه ها موثر است یا خیر. اما اگر احتمال کمی وجود دارد که این موضوع درست باشد چرا آن را امتحان نکنیم؟ این تئوری این است که آژانس های مسافرتی آنلاین و سایت های رزرواسیون (مانند Expedia،  Hotwirیا Kayak) از کوکی مرورگر شما (سوابق شما در آن سایت) برای ردیابی تاریخچه جستجوی شما استفاده می کنند بنابراین ممکن است قیمت بلیط هایی را که می دانند شما قصد خرید آن ها را دارید، افزایش دهند. تحقیقات در مورد این موضوع کاملاً بی نتیجه بوده است اما فروشندگان بزرگ بلیط می دانند که شما برای کاهش هزینه ها هر کاری را انجام می دهید. اگر این احساس بهتری به شما می دهد این کار را انجام دهید. قطعا از این موضوع ضرر نخواهید کرد.

فصل خارج از فصل را در نظر بگیرید

خبر بد در مورد مسافرت به ویژه برای آمریکایی ها این است که همه ما سعی می کنیم همزمان به مسافرت برویم. زمان های اصلی و شلوغ سفر شامل تعطیلات تابستانی و زمستان و تعطیلات آخر هفته است زیرا این ها معمولاً تاریخ هایی هستند که اغلب مردم تعطیل هستند و می توانند سفر کنند. موضوع قابل توجه دیگر این است که ما تمایل داریم از رفتن به مکان هایی با شرایط نامناسب مانند آسیای جنوب شرقی در فصل موسمی و کانادا در زمستان اجتناب کنیم.

  • tik ban