قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

پرواز چارتری

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ

پرواز چارتر یعنی اجاره کردن هواپیما برای مدت مشخص و در مسیر مشخص، حالا اگر بخواهیم آن را در بستر گردشگری تعریف کنیم، پرواز چارتر را می توان اینگونه تعریف کرد، بعضی آژانس ها و شرکت هایی که خدمات مسافرتی ارائه می دهند، یک هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی اجاره می کنند، یعنی تمام صندلی های آن هواپیما را برای مدتی معین در اختیار گرفته و کرایه می کنند و سپس بعد از مشخص شدن قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان اقدام به بلیط فروشی بلیط هواپیما می کنند. به صورت خلاصه و ساده پرواز چارتر یعنی دربست گرفتن هواپیما.

خصوصیات پرواز چارتر

در پرواز چارتر برای بسیاری سوال است که مسولیت حمل و نقل اشخاص و لوازم آنها به عهده چه کسی خواهد بود؟ در پرواز چارتر تمامی این مسولیت ها و مواردی همچون تاخیر و لغو پرواز، گم شدن بار و حوادث پیش بینی نشده، همه و همه بر عهده ایرلاین است. البته ریسک ناشی از پر و یا خالی بودن پرواز چارتر نیز متوجه شرکت اجاره کننده است و هزینه آن صرفه نظر از حضور و یا عدم حضور مسافر باید پرداخت شود.

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی