قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

جستجو برای ارزان ترین قیمت ها

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۴۰ ق.ظ

پرواز چارتر برخی از مسیرهای پر رفت و آمد مانند تهران-مشهد یا تهران-کیش به صورت سالیانه توسط شرکت ها رزرو می شوند. بنابراین همیشه می توانید در این مسیرها به دنبال قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان و چارتری باشید. البته این مساله شامل مناسبت ها و تعطیلات رسمی مانند نوروز که تعداد مسافران زیاد است نمی شود. در تعطیلات حتی شرکت چارترکننده می تواند بلیط هایش را گران تر از شرکت هواپیمایی نیز به فروش برساند.

 

بلیط پرواز چارتر

اگر یک آژانس کل یا بخشی از صندلی های یک هواپیما را پیش خرید کند، به آن آژانس، چارترکننده می گویند. بنابراین قیمت بلیط هم توسط همان آژانس تعیین می شود. با این حال قیمت بلیط چارتر هواپیما معمولا از بلیط سیستمی پایین تر است.

برخلاف بلیط سیستمی بلیط پرواز چارتر قابل کنسلی یا تعویض نیست و اگر پس از پرداخت قصد کنسل کردن داشته باشید یا به پرواز چارتر نرسید، هیچ مبلغی به شما برگشت داده نمی شود. نرخ کودک و بالغ معمولا در پرواز چارتر برابر است.

 

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی