قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

شرایط رزرو و خرید بلیط چارتری

يكشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ق.ظ

در پرواز چارتر به هیچ عنوان امکان تغییر تاریخ آن وجود ندارد، حتی در مواردی بلیط آن غیر قابل استرداد است، این موضوع مهمترین تفاوت میان پرواز چارتر و پرواز سیستمی است، البته گفتنی است که هر چه به زمان پرواز چارتر نزدیک تر شود، این بلیط ها ممکن است با قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان تر از نرخ مصوب فروخته شود. در مجموع باید گفت بسیاری طرفدار پرواز چارتر هستند به ویژه آن هایی که ریسک پذیرتر هستند و خرید بلیط هواپیما را می گذارند برای لحظه های آخر. البته باید این نکته را به خاطر داشته باشید که خرید بلیط چارتر کمی شما را مقید می کند چرا که به طور معمول و در بیشتر موارد امکان کنسلی و استرداد هزینه وجود ندارد!


در نتیجه پیش از خرید نهایی بلیط پرواز چارتر شرایط خود را به دقت بررسی کنید و ببینید کدام روش برای شما مناسب تر است. بلیط پرواز چارتر قابل خریداری از شرکت های هواپیمایی نیست؛ بلکه این نوع بلیط ها را تنها می توان از آژانس ها و شرکت های چارترکننده خریداری کرد. این شرکت ها به صورت سالیانه و یا فصلی تمام یا بخشی از مسیرهای هوایی پرتردد را اجاره می کنند؛ به دلیل رزرو عمده بلیط ها از قبل و فروش آن ها به مسافران در آینده، بهای این بلیط ها را شرکت های چارترکننده تعیین می کنند و تعیین قیمت ها در اختیار شرکت های هواپیمایی نیست.
 

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی