قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان

اگثر مسافران به دنبال قیمت بلیط هواپیما خارجی ارزان هستند. فهمیدن دقیق بهترین زمان برای خریدن بلیط هواپیما کار بسیار سختی است و می توان گفت بیشتر یک هنر است. که نیازمند ترکیب بی نظیری از برنامه ریزی، دانستن سلیقه عمومی و پیش بینی بهترین زمان برای سفر و نهایی کردن خرید است.

واقعیت این است که زمان مناسب برای تهیه بلیط وابسته به عوامل متفاوتی است. اما این به این معنا نیست که نکات، ترفندها و دانش عمومی برای ساده تر کردن این کار وجود ندارد.

جستجو در "حالت خصوصی"

براساس اکثر استراتژی های خرید پرواز، اختلاف نظر وجود دارد که آیا استفاده از حالت ناشناس برای جستجوی پروازها برای صرفه جویی در هزینه ها موثر است یا خیر. اما اگر احتمال کمی وجود دارد که این موضوع درست باشد چرا آن را امتحان نکنیم؟ این تئوری این است که آژانس های مسافرتی آنلاین و سایت های رزرواسیون (مانند Expedia،  Hotwirیا Kayak) از کوکی مرورگر شما (سوابق شما در آن سایت) برای ردیابی تاریخچه جستجوی شما استفاده می کنند بنابراین ممکن است قیمت بلیط هایی را که می دانند شما قصد خرید آن ها را دارید، افزایش دهند. تحقیقات در مورد این موضوع کاملاً بی نتیجه بوده است اما فروشندگان بزرگ بلیط می دانند که شما برای کاهش هزینه ها هر کاری را انجام می دهید. اگر این احساس بهتری به شما می دهد این کار را انجام دهید. قطعا از این موضوع ضرر نخواهید کرد.

فصل خارج از فصل را در نظر بگیرید

خبر بد در مورد مسافرت به ویژه برای آمریکایی ها این است که همه ما سعی می کنیم همزمان به مسافرت برویم. زمان های اصلی و شلوغ سفر شامل تعطیلات تابستانی و زمستان و تعطیلات آخر هفته است زیرا این ها معمولاً تاریخ هایی هستند که اغلب مردم تعطیل هستند و می توانند سفر کنند. موضوع قابل توجه دیگر این است که ما تمایل داریم از رفتن به مکان هایی با شرایط نامناسب مانند آسیای جنوب شرقی در فصل موسمی و کانادا در زمستان اجتناب کنیم.

  • tik ban

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی